fredag 9 april 2010

Svar på bloggkommentarer.

Du som skriver anonyma spydiga inlägg behöver inte vara anonym. Vet redan vem du är ändå. Här är en länk till dig; VAD ÄR EN SÄLLSKAPSHUND?
Varför man väljer en annan ras om man inte tänker nyttja deras grupptillhörighet förstår jag inte. Och nu pratar jag inte om folk som t.ex. har en fågelhund och låter hunden så utlopp för vad den ät till för. Men det verkar ju tyvärr vara så att folk bara köper hunden efter utseendet många gånger...
Och jag undrar varför du tycker att jag är en själv utnämnd expert? Jag har ingenstans påstått att detta är ren fakta, jag har bara sagt min åsikt vilket jag gör varje dag i min blogg? Don´t like it? Then bugger off!

Och sen svar till Sofie, jag skrev inte så tydligt tror jag ;-)
Freddie sparkade inte lite och naffsade inte. Han hoppade rakt på mig, jamade argt, satte klorna i mig och högg....
Sen kissade han inne som en galning med, och morrade vilket han aldrig gjort innan.

1 kommentarer:

Sofie sa...

Ok, det verkar som att Freddie inte mådde så bra över situationen då. Tror fortfarande inte att han var svartsjuk dock. Även fast man gör sitt bästa när man har katt och får barn så fungerar det ändå i många fall inte. alla katter är inte lämpade att bo med barn helt enkelt och självklart vill man skydda sitt barn i såna fall. I många av dessa fall mår nog katten också bäst av att få ett nytt hem, när den så tydligt visar att den mår dåligt av/är rädd för barnet. Jag hoppas att mina katter kommer acceptera mina framtida barn men skulle nog handla som du ifall de skulle riskera att vara farliga för barnet eller må dåligt av situationen...