fredag 9 april 2010

Jag har blivit utvald...

Tänka sig, jag har blivit utvald till veckans hatobjekt igen!
Som ni förmodligen ha märkt är det en person som börjat se svart efter jag skrivit mina åsikter om hundinköp. Jag tror även att ni alla kan hålla med om att jag aldrig pekat ut någon särskild person som boven i dramat, utan hela diskussionen kom upp i samband med artikeln i aftonbladet om hunden som bitit ett barn.

Denna person började att skriva spydiga kommentarer i min blogg, dock som anonym, men det var inte speciellt svårt att räkna ut vem dom kom ifrån. Därefter har hon fortsatt sin hatkampanj mot mig i sin blogg. Fine, alla har rätt till sin åsikt.

Dock måste jag erkänna att jag tycker det är riktigt lågt att gå till personangrepp mot mig bara för att jag har en åsikt. Jag tänkte inte ens på henne, hennes hund eller hennes barn när jag skrev inläggen, utan refererade som sagt ändast till aftonbladet och mina personliga åsikter. Om man nu klickar sig vidare till hennes blogg får man veta att jag inte har något liv, att jag spyr ut galla om saker jag inte har någon koll på alls, att jag är en idiot, att jag gjort uppenbara pikar, inte har något kött på benen, har ett tråkigt och inrutat liv utan händelser!

Tack för informationen, det var mer än jag själv visste. Jag tänker inte ens kommentera påståendena då dom är så långt i från sanningen man kan komma.

Som sagt, jag är bara utvald till veckans hatobjekt, nästa vecka är det någon ny hon hoppar på i vanlig ordning. Nu tänker jag inte skriva mer om den här saken, men en sak är säker och det är att jag tänker fortsätta att tycka och tänka precis vad jag vill och jag tänker fortsätta att blogga om det. Om du inte kan hantera det borde du söka dig till en annan blogg!!

2 kommentarer:

. sa...

You go girl!!!

Nyfiken som jag är kan jag inte låta bli att fråga om adressen till tjejen!!




Och du Johannah.....jag ÄLSKAR din blogg!

Anonym sa...

Jag och mina sambo har varit med om samma sak med precis samma person! Kämpa på! YOU GO GIRL!