fredag 9 april 2010

Dra ett streck.

Jag har inte skrivit några inlägg om rottweilers. Den artikeln stod aftonbladet för.
Däremot har jag nämt ordet kamphund och stora, starka hundar.

Och det där med bitstatistiken är väl inte så konstigt att golden toppar listorna när dom är sveriges vanligaste hund med? Med andra ord, destå fler hundar destå fler bett. Dessutom är dom inte en sällskapshund, utan en vattenhund ;-)

Har faktiskt känt mig både arg och ledsen över att ha blivit attackerad av min kusin idag för mina åsikter. Det är helt okej att hon inte delar mina tankar men att gå till personangrepp var fan att ta ett steg för mycket. Man kan fan inte gå runt och hata alla som inte tänker som en själv, då har man ett jävligt smalt synsätt.

Nu tänker jag lägga det här bakom mig och fokusera på sånt som spelar roll. Imorgon är en ny dag, så det så.

3 kommentarer:

erika sa...

heja heja johanna, go girl you rock!!!!!!!!!!!jag är så glad över att du kan bara skriva vad o hur du vill o bloggenn...det respekterar jag...=)=)=)=)

Anonym sa...

haha, jag har aldrig sagt att jag hatar någon?

erika sa...

Men snälla du anonyma! johanna vill dra ett streck över detta så då kan du väl också göra det och sluta skriva sådana konstiga meddelanden, stå för vem du är också.