lördag 30 januari 2010

Uppdate

Hade en mycket trevlig kväll igår. Blev såklart en massa snack om barn, förlossningar, graviditeter, omöjliga svärmödrar, silikonbröst, sladdertuttar, förskolor, jojjobantning etc.. Så det kan bli när man sätter ett gäng småbarnsmammor i samma rum med massor av vin :-)
Jag drack visserligen barndricka hela kvällen men känner mig ändå seg idag. Kom hem strax efter ett och kunde inte somna förrän vid två.

Idag blir det syverkstad. Jag har aldrig tidigare haft så här mycket beställningar och måste försöka beta av endel innan nya jobbet på måndag. Måste komma ihåg att ringa min älskade morfar med som förhoppningsvis har fått komma hem från sjukhuset. Han opererade sig tidigare i veckan.

Imorgon ska vi hem till min femton år äldre halvbror, som faktiskt bara bor en mil bort - men vi har nästan ingen kontakt alls. Jätte trist, men nu ska vi försöka ändra på det.

1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Tack såååååå jättemycket för gårdagen!!!