lördag 30 januari 2010

Bort från Döden!

Det ska bli roligt att komma ut och jobba igen, träffa vuxna människor och diskutera annat än barnrelaterade saker MEN jag kommer att sakna mina barn något så fruktansvärt. Kl 06 går jag hemifrån på morgonen, då sover dom fortfarande. Och jag kommer hem 18.15. Barnen somnar vid halv sju. Så 15 dyrbara minuter som dagen kommer jag att ha med mina barn. Jag och Andy har pratat jätte mycket om det här, och vi kommer att flytta såfort vi känner att vi har råd.

Har sett ett par lägenheter i Enskede som lockar... Eller kanske Aspudden? Där har jag bott och trivts förrut. Vi får se vart framtiden tar oss, men här kommer vi inte att bli kvar. Inte när barnen blir lidande pga. det långa pendlandet. Jag vill ha mer kvaliteét i livet än så.

1 kommentarer:

Anna sa...

Vad hemskt å jobbigt.. förstår att ni vill flytta. Även fast jag jobbar mkt helger och kvällar så har jag ju bara 10 min bilväg till jobbet å min sambo har bara 1-2 mins gångväg till sitt jobb så vi har turen att få träffa Ebba mkt.