torsdag 7 januari 2010

Minnen som varar för evigt!


Kom av en slump på adressen till vår gamla bröllopshemsida, och tänk; Den fanns kvar!
Klickade mig runt bland text, bilder, minnen och lycka. Hittade våra löften och läste dom om och om igen. Vi hade skrivit våra egna löften till varandra, och fick aldrig höra varandras innan själva vigseln. Det kändes speciellt.

Det här är Andrews löften till mig:

Johannah, I love you, you are my best friend and today I give myself to you in marriage.

I promise to love you and be faithful to you, comfort you and protect you in good times and bad times.

I will encourage you to realise your goals and help build a home filled with love and laughter for our family, to Always be there with open arms when you are sad and to share a smile when you are happy.

These things I promise you today and everyday for the rest of our lives.


Det här är mina löften till Andrew:

Andrew, att få stå här med dig idag är mer än jag någonsin har önskat mig. Du är och förblir min stora kärlek - den jag vill bli gammal med.

Du får mig att skratta när jag är ledsen och du hjälper mig framåt när livet är en enda lång uppförsbacke.

Jag tar dig därför till min man att älska, respektera och lita på så länge livet håller oss samman.

Och sen, när vi båda är gamla och rynkiga vill jag se tillbaka på den här dagen och tänka “Jag gifte mig med min allra bästa vän”.



Nyfikna på mer så kika in på hemsidan: http://canavan.weddingannouncer.com/

4 kommentarer:

Hippiemamman Sara sa...

Vad härligt! :-) Jag gifte mig veckan innan er faktiskt. Härligt med vinterbröllop! Har ni planerat något särskilt för 3-årsdagen? Vi ska nog ut och äta middag bara, hinner inte med så mycket mer efter att dottern somnat för kvällen (hon vägrar somna med någon annan än mig så barnvakten kan inte ta det tyvärr).

Anonym sa...

Saknade du inte några vänner från förr?

Johannah sa...

Anonym, vem skulle det vara?

Linda w L2K sa...

Vilka fina löften ni hade skrivit!!!