måndag 25 januari 2010

Hisstelefoner!

Nu har jag fått jobb... Igen. Fast den här gången är det faktiskt ett riktigt jobb. Satt på tåget när dom ringde, skulle på en annan intervju som jag ringde och avbokade. Så idag har jag åkt tåg i två timmar helt i onödan! I morgon ska jag till nya jobbet och skriva papper. Dom vill att jag ska börja så snart som möjligt, eller jag tror det iaf för det var så dom sa på intervjun i fredags. Resvägen är lång, det kan jag inte sticka under stol med men det är arbetsuppgifter som jag vill jobba med och lönen är den bästa jag haft hittills. Det är iaf. På schindler hiss kundtjänst. Så om ni någon gång fastnar i en hiss, och använder nödtelefonen så kanske ni har tur att få prata m mig!

2 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Grattis till nya jobbet!!!!

Sara sa...

Grattis till jobbet!