söndag 3 januari 2010

Snart vardag igen!

Sitter här och försöker tina efter en långsam prommenad till ICA. Fasiken vad kallt det var och såklart glömde jag mössan hemma! Vi har haft en bra helg. Gårdagen började med ett race till skärholmen där vi lyckades fynda en bilstol för 1800kr mindre än vad vi räknat med, sånt är alltid uppskattat! Sen blev det en snabbvisit på IKEA. Eller ja, en och en halv timme tycker jag är snabbt för att vara IKEA.. Tror inte Husse håller med. Köpte en massa tyg, och åt köttbulle-lunch.. Standard på IKEA med köttbullar.
På eftermiddagen kom mamma och Uffe hit. Lekte med barnen och vi åt middag. Trevligt!

Idag har Ossian haft en dagiskompis här och lekt. Det tyckte han var roligt, och han frågar redan när han ska få gå till Emilias hus. Skrutten!
Nu är klockan redan halv fyra, tiden går fort när man har roligt. Dags att börja med middagen om någon timme och sen rullar rutinerna på tills barnen sover sött. I morgon blir det inskolning på Spring i Benen. Ska bli väldigt spännande! Efteråt ska jag till arbetsförmedlingen och officiellt skriva in mig som arbetssökande, för nu börjar föräldradagarna ta slut.

Jag kollade förresten på Paradisehotel på web-TV igår... Varför tycker jag det är så otroligt spännande att se på patetiska människor som skämmer ut sig själva och alla i sin närhet på TV? Blir till att se fler avsnitt ikväll tror jag :-)

0 kommentarer: