torsdag 7 januari 2010

Siktar mot stjärnorna!

Det var väl inte precis något drömjobb det där.. Men det får duga tills jag hittat annat. Idag har jag sökt ett jobb jag verkligen verkligen verkligen vill ha. Så håll alla tummar ni har!

Annars händer inte så mycket, vi är förkylda som vanligt och sitter mest inne för det är så fasligt kallt ute. Idag är Ossian på förskolan hela dagen själv för första gången. Han hade blivit lite ledsen när Andy lämnade honom, men än så länge har dom inte ringt.

Har pratat med symaskinshandlaren om min maskin som fortfarande är på lagning efter snart två månader. Idag eller i morgon ska dom iaf. få delen som saknas, så om allt går som det ska kan jag hämta hem maskinen i nästa vecka. Och det behövs. Det är knapert i kassan just nu så jag behöver sy! och eftersom jag bara har fyra arbetspass i Januari kan jag sy på heltid! Vilken lyx va?! :-)

Höres!

0 kommentarer: