söndag 10 januari 2010

Till min anonyme läsare.

Fick en anonym kommentar på inlägget som handlar om våra bröllopslöften lite längre ner. Först och främst; Jag gillar inte anonyma inlägg.
Frågan löd "Saknade du inte några vänner från förr?".
Menar personen i fråga om jag saknade någon på mitt bröllop, eller om jag generellt sätt går runt och saknar en gammal vän?
Svårt att svara på. Visst har jag haft riktigt bra vänner som jag brytit med genom åren, och visst kan jag sakna det vi hade men det är ingenting jag går runt och tänker på dygnet runt. Life goes on.

Du anonyme, skriv gärna igen och förklara lite bättre vem du syftar på....

1 kommentarer:

Monica sa...

haha ja jag tyckte oxå det av en lite knasig fråga.. var kom det ifrån liksom?? Fick gå tillbaka en massa inlägg och kolla om jag hittade nåt, men blev inte klokare ändå! Så inte bara för din skull vore det kul med en utveckling av den frågan! :-)