torsdag 25 november 2010

Tävlingsdags!


I samarbete med http://www.personligalmanacka.se/ har jag nu fått äran att lotta ut en av deras praktiska kalendrar till en av mina läsare!

Man får själv välja utseende och text på sin almancka, dessutom kan man lägga in födelsedagar etc. som sedan trycks direkt i kalendern. Praktiskt och snyggt!


Vill du tävla?
1 lott = en kommentar till detta inlägg
2 lotter = en kommentar till detta inlägg + länk från din blogg eller facebooksida.
Glöm inte att berätta hur många lotter du förtjänar.
Tävlingen avslutas den 30 november. Lycka till!

25 kommentarer:

Camilla/Timote sa...

Åh, en sådan hade underlättat, vill jättegärna ha en. Håller tummarna!

Anonym sa...

åå
jag som precis fått hem min nya från detta företag...

men underbara är dom så lycka till alla ni som tävlar

/m

Mirrezz sa...

vill jag gärna vinna en!

Cilla och Henka sa...

Jag vill vara med! Snor åt mig två lotter och håller tummarna...
www.litenzumo.blogspot.com

Marika sa...

Härligt! Vill gärna vinna :) Deltar med 2 lotter!
Marika (ikasyr.blogspot.com)

Sofie sa...

Dessa almanackor är underbara! Jag är gärna med och tävlar :) Jag länkade även till tävlingen från min Facebook...

Wcollection sa...

åh, klart man vill vara med...jag länkar självklart på bloggen med!
Nu håller jag tummarna!

FridoLi sa...

Jättefina almanackor - klart att jag också vill vara med och tävla!
Två lotter till mig tack, har länkat från min blogg fridoli.blogspot.com

Anonym sa...

Lucky vill gärna tävla med en lott.

// Lucky Luke (Linda)

Unknown sa...

Åhhhh, måste vinna!!! Vill ha!!!!

LINDUS sa...

jag vill vinna en!!

fante sa...

Åååååh, jag vill :-D (En lott.)

AMDAdesign sa...

Åh jag vill vara med =) Har haft deras underbara kalender innan. Länkar även på min facebook så det blir 2 lotter =)

Anonym sa...

Jag vill också vinna en!!

Made By Elliz sa...

Åh jag vill vinna! Jag som har tusen grejer att hålla reda på skulle verkligen behöva en almanacka. :)
Lägger en länkning på min fb-sida oxå.

Madele sa...

Jag vill vinna en almanacka, de är så fina. 1 Lott (min blogg är låst.)

Hälsningar Madeleine

Anita sa...

Vill verkligen vara med å tävla om en fin almanacka.
en lott till mig
miros79[at]hotmail.com

Martina sa...

Jag vill gärna tävla med två lotter.
Länkat här: http://ytterligare.blogspot.com/p/tavlingar.html

Anonym sa...

Jag har ingen blogg så jag får väl nöja mig med en lott!

Trevlig helg!


Caroline hall@spray.se

Bustråden sa...

En sådan skulle jag behöva och gärna vilja vinna. En lott till mig

Mariaw sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en almanacka. Hoppas, hoppas...

Therése B sa...

Jag vill vara med o tävla. med nytt jobb, ny stad, nytt liv behövs en kalender!

Emma sa...

En sån har jag önskat mig i flera år!=) Länkar i min blogg, två lotter tack=)

Zahra sa...

Jag vill också ha en sådan. Det blir två lotter för mig då jag även har länkat från min blogg zahradesign.blogspot.com

Marie Jönsson sa...

Har länge kollat på dessa och tycker de verkar bra! Är gärna med och tävlar med två lotter, jag länkar från min FB

www.mariesmysmix.bloggplatsen.se