torsdag 4 november 2010

"Måndagsexemplar"


Igår fick jag hem massor av fina djurtryck som jag ska trycka på mössorna jag syr. Ossian blev helt lyrisk och sa att han minsann ville ha en lejonmössa, jag sa bestämt nej "Du har redan alldeles för många mössor. Det räcker nu".


Men så när jag stod där och strök på mönstrerna så blev den ena lejonmössan inte perfekt och därför inte "säljbar". Så ja, i morse när han vaknade fick han sin lejonmössa och ingen vart gladare än den ungen!

Mina barn får alla de plagg som inte blir perfekta när jag syr, sånna jag inte vill sälja. Idag är det sydag hela dagen lång, julkläder i mängder ska skickas till adresser runt om i Sverige.

Ni har väl inte missat att jag fått en liten butik hos http://www.signerat.se/ ? Där kan ni betala med kontokort eller mot faktura, och allt är fraktfritt. Sök på Pumpalot uppe till höger så får ni fram mina produkter.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
vart ifrån köper du dina fina tryck som du trycker på kläderna? :)