fredag 12 november 2010

Kom just på...

Så mycket som jag väger idag vägde jag efter finalen av Du är vad du äter. Och då var jag riktigt nöjd med min kropp, borde kanske vara det nu också då?
Själva finalen av vårat program var våran bröllopsdag - en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!


Har jag förresten visat er våran bröllopstårta? Jag var så otroligt nöjd med den. Det är Andrews mamma som gjort den, alla blommorna är gjorda helt på frihand utan några formar. Så otroligt begåvad! Kanske hade jag velat ha någon annan fyllning än den som var, men i England är dom ju väldigt mycket för antingen Fruitecake eller Sponge. Det fick bli sponge, dvs. vanliga tårtbottnar med smörkräm emellan. När man lever med någon från ett annat land får man ibland kompromissa.

4 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Vackra bilder!!! Och du var jättefin där ju!!!!

Tårtan lika fin den!

Anonym sa...

Vad fräckt att du varit med i programmet du är vad du äter!
Var det längesen?
Eller kan man se det på nån play tv kanske?, hade varit kul att se då jag brukar läsa din blogg :)
Vilka fina bilder från ert bröllop!
Mvh / Weronica

Johannah sa...

Weronica, tror inte det går att se online. Det sändes i mars 2007, och vi var finalprogrammet den säsongen (program 10)

Lina (Sandras mamma) sa...

Var det ni? Vad kul med lite "kändisar" på dagis. Hoppas att ni låter killarna gå kvar. Sandra pratar jättemycket om dem hemma. /Lina