måndag 1 november 2010

Bra helg!

Det är så himla svårt att finna lust till att blogga just nu, det är så mycket i mitt liv som händer som jag inte vill gå ut "in public" med. Och det känns så himla tråkigt att bara skriva om vardagen dag ut och dag in, men det är nog så det får bli en tid framöver.

Kan i allafall berätta att jag har haft en helt underbar helg. Marknaden i lördags gick jättebra och jag fick trevligt sällskap av både Billie (barnens gamla älskade dagisfröken) som sålde superfina blöjtårtor och av Jenny som gör handgjorda smycken! Klicka här för att spana in hennes kreationer; www.jennykdesign.se

På lördagen fyllde även Husse år, så han fick presenter i sängen på morgonen innan jag åkte iväg på marknaden, och sen på kvällen köpte vi hem thaimat och bara kramades i soffan.

Igår spanade vi in nya köpcentrumet Port73 i Haninge. Fräscht såklart eftersom det är helt nytt, men sortimentet av butiker var sådär. Dock stort plus för det otroligt fina lekrummet dom har, stort och många aktiviteter för shoppingtrötta barn att roa sig med. Och det var helt gratis. Tackvare just lekrummet kommer jag åka tillbaka.

På eftermiddagen lekte vi tillsammans med barnen, byggde långa tågbanor och hade kul hela familjen. Husse lagade Sunday Roast som blev hur lyckat som helst! ÄLSKAR YORKSHIRES OCH HUSSES GRAVY!
På kvällen blev det soffmys igen. Jag älskar min Husse och mina barn!

0 kommentarer: