tisdag 9 november 2010

Fullt upp

Från att ha haft ett homeparty och en liten julmarknad inbokat vändes schemat fullständigt upp-och-ner idag. Nu är homepartyt flyttat till Nynäshamns Julmarknad (kändes inge roligt att behöva missa det efter att ha sålt så bra på förra marknaden), och ytterligare en julmarknad i Haninge är inbokad. Roligt - men stressigt!

Snön vräker ner utanför, men det ser ut som blötsnö som snart kommer att försvinna. Ikväll tänker jag tända ljus och gosa upp i soffan med min älskade make. Kanske dricka lite glögg?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur är homepartyt flyttat till julmarknad? Är det homeparty på julmarknaden då???
Har du slutat studera eftersom du hinner sy så mycket?

Linda w L2K sa...

Sett att det ska vara nån marknad i Port73?

Johannah sa...

Anonym,
Homepartyt blir inte av, men både Pumpalot och Älskling&Jag kommer finnas på marknaden samma dag. Det är på samma ort så för de som tänkt komma är det ingen lång "omväg".

Jag har inte slutat att studera.

Johannah sa...

Linda, Okej har inte hört det. Men nu känner jag mig fullbokad för i år!