fredag 5 november 2010

Jag tröstäter!

Okej, jag erkänner: Jag är en typisk tröstätare. När jag mår dåligt så äter jag. Jag kan leva på godis en hel dag om det skulle vara så. Senaste veckorna har jag, som ni vet mått relativt dåligt. Det har satt sina spår!
I morse när jag ställde mig på vågen för att fylla i startvikten till Naturdiet så fanns det där svart på vitt - senaste veckornas svullande har deffinitivt satt sina spår. Nu är det inte längre sex kilo jag slåss mot, utan närmare tio.
Plötsligt blev jag ännu mer motiverad. Mitt mål är att ha nått målvikten tills Julafton. Ni hejjar på mig va?

Jag har även gjort om viktmätaren lite, skrev in min startvik från första början - alltså när jag började med viktväktarna. Tidigare har det bara stått startvikten från Naturdiet, men det känns lite missvisande då jag faktiskt lyckats gå ner mer än så.

1 kommentarer:

Sofie sa...

Jag hejjar! Det här fixar du :)