torsdag 11 mars 2010

Min vanliga otur som vanligt...

Åkte för att kika på radhuset och knäppa lite bilder ikväll. Och självklart tar batterierna i kameran slut så mobilen fick agera ersättare.. Dock har jag ingen blixt i mobilen och det fanns knappt några lampor i rummen så det blev mörkt.
På "vårat" sovrum blev det inga bilder alls, dom försvann samtidigt som batterierna tyvärr. Men ett tomt rum är ju egentligen inte mycket att se, vi ska ju måla om därinne med så... Nu ser lägenheten JÄTTE mörk ut, men egentligen är det väldigt luftig och ljus.


Vardagsrum



70tals kakel i köket. Ganska ballt tycker jag, skit fult tycker Andy och röstar på kakeldekorer... Han vinner nog.



Kyl/frys, skafferi och städskåp



Matplats



Tvätthörna i badrummet. Det får plats en torktummlare brevdid tvättmaskinen om man känner för det.


Badkar och toalett

Välkommen till 117

Korkmattan som snart är ett minne blott

Här ska barnen få bo. Skit dålig bild, jag vet!

Balkongen i bäckmörker.


Hallen




Det vi inte fick med var alltså vårat blivande sovrum, våran datorhörna vid trappan, förråd och klädkammare... Har ni glömt hur planritningen ser ut så kommer en bild här:

2 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

johanna, den är precis som huset jag bor, har du set nån gång bilder från min blogg? vad roligt att se, grattis gumman!

Monica sa...

Ser jättefint ut! Hoppas ni kan trivas och bo där ett tag! (eller det kanske är er fetish att flytta förresten..? :-P)