tisdag 2 mars 2010

Barnrum

Älskar att hänga på www.styleroom.se och titta på inredningar, och allra helst barnrum. När vi flyttar kommer pojkarna få ett betydligt större rum och det känns roligt. Drömmer mig bort bland alla roliga, galna, fina, stilrena, tuffa, retro, busiga, barnsliga, milda, fina rum. Problemet är att jag vill ha ALLT på en gång, och har så svårt att hålla mig till bara en stil. Hur väljer man vad man vill ha liksom?

Sandra och Daniel har verkligen lyckats med sitt barnrum tycker jag. Eller ja alltså, det är ju inte DERAS rum utan Hampus & Elias rum. Dom har verkligen hållt sig till en stil och fått allt att se enhetligt ut.





Tyvärr är bilderna jätte små, det är för att dom från början var ett mms. Men jag tror ni ser vad jag menar. Det är stilrent, fint och praktiskt. Endel av mig vill ha precis just ett sånt rum till mina barn. Men så finns det en annan del som vill ha starka färger, barnsligt och lekfullt. Det är svårt att välja helt enkelt, man får tänka noga och länge.. Men sen är det ju inte ens säkert att ens karl delar ens tankar, och då får man börja om på noll igen.

0 kommentarer: