lördag 27 mars 2010

Magsjuka igen o vagntankar!

Fy vilken dag jag har haft! Oliver har allvarligt skrikit ända sen han vaknade i morse o det gick aldrig över. Men sen på kvällen fick vi veta vad som var fel, han har förmodligen haft ont i magen o mått illa för nu spyr han som en gris... igen!
Hade det inte varit för syskonbarnvagnen hade jag aldrig överlevt dagen med två övertrötta och skrikande barn.... Efter denna dag har jag bestämt mig för att behålla den ändå.

Den stod nytvättad o glänsande i källaren o väntade på sin nya ägare som skulle hämta den i morgon. Men jag ringde återbud. Har ju inte känt att jag använt den på länge men idag behövdes det verkligen och sålänge behovet finns tänker jag behålla den.

Istället ska vi sälja våra två singelvagnar. Det räcker faktiskt med en singelvagn och en dubbelvagn! Vagngalen, jag? Nääääe!
så om någon är intresserad av en Emmaljunga cerox eller en Brio sittvagn m fullt liggläge så hojta till!

Ossian fick förövrigt gå till frisören idag. Han var jätte duktig, satt stilla hela tiden och gjorde som frisören sa. Belöningen blev grön färg i håret till hans stora förtjusning!

2 kommentarer:

Monica sa...

Stackars Oliver!
Snygg-Ossian! vad mycket äldre han såg ut nu! :-D Min lilla toyboy! ;-)

Linda w L2K sa...

Hoppas det vänder snabbt för Oliver den här gången!!!

Och vilken söting Ossian blev!!!

Och du, jag förstår dig när det gäller vagnen. Jag tänkte på det igår när vi pratade oxå... Smart val!