torsdag 19 augusti 2010

Svar på era kommentarer - Del 2

Men visst ska man väl eg inte väga sig varje dag?

Ja, det är ju en gång i veckan egentligen men har märkt att jag blir mycket mer motiverad att väga mig varje morgon så jag gör det.Men sen har jag ändå en viktkurva som jag bara fyller i 1 gång i veckan som jag lägger störst energi på.Är inte grammen jag gick upp som känns jobbigt, utan att jag inte planerade bättre och glömde soppan hemma.

Tänkte fråga hur ni gör med språket hemmma? Pratar ni både engelska och svenska?

Jag och Husse lärde känna varandra på svenska, så vi pratar svenska med varandra. Jag pratar svenska med barnen och Husse pratar Engelska med dom. Vi har pratat om att kanske börja prata engelska vid middagsbordet så barnen får lite mer engelska, men det har inte blivit av än.

Vill du avslöja vad du ska söka för utbildning sen?

Jag är inte helt på det klara med det än. Jag har två ideér om vad jag vill arbeta med. Det ena är personaladministratör och som jag nämnt tidigare funderar jag även på att bli rekryterare. Jag hoppas att jag kan få praktikplats inom dessa arbetsområden så jag hinner prova på lite innan det är dags att bestämma mig.

0 kommentarer: