torsdag 19 augusti 2010

Bakslag...

Jag åt hamburgare med pommes till middag igår. Vi var ute på vift, glömde bort klockan och barnen blev akuthungriga när vi befann oss 8mil hemifrån.
Det som kunde erbjudas var Donken.

Bakslag nr 1 - Jag har gått upp 4 gram sen igår. Låter kanske pyttelite men är lite sur på mig själv att jag inte planerade dagen bättre så jag hade sluppit äta den där maten som dessutom bara smakar tillsattsämnen.

Bakslag nr 2 - Jag har gynnat Donken igen. Vilket jag inte vill göra.

Nu har jag erkänt i alla fall. Nya tag idag!

Undrar vad jag och killarna ska hitta på idag. Det regnar massor, och visst kan man hoppa i vattenpölar men Oliver är genomförkyld så det känns inte helt okej. Får bli en mysdag hemma istället.

3 kommentarer:

Monica sa...

Men visst ska man väl eg inte väga sig varje dag? Det kan ju skilja massor.. har för mig att det jag läst på flest ställen är en gång i veckan, vid samma tid.
Ja, sen gör ju du såklart som du vill. men tänkte att det lär ju inte vara lika stressande som att gå och väga sig hela tiden..

Johannah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Donken ja.. inge bra att stödja dom.. som tur var finns det bara 2 stycken i hela umeå.. max och frasses är bra mkt godare.. å dom gör maten direkt när man beställer, inte som donken där det kan ligga väldigt länge.. jag är ju jobbat där så jag vet ;-)