torsdag 5 augusti 2010

Betydligt bättre idag

Vaknade upp till solsken och allt känns genast lite lättare.
Igår när jag jobbade så missade jag ett samtal från ytterligare ett jobb jag sökt. Ska ringa dom kl 09 när de öppnar. Den tjänsten är jag jätte inresserad av. Det är som rekryteringsassistent åt ett företag som jobbar med telefonförsäljning och marknadsföring. Det smidiga är att det ligger precis vid Karlbergs pendeltågsstation. Det jobbet hoppas jag lite extra på.

I morse visade vågen -4kg på tre dagar. Och jag känner mig faktiskt slankare. Jeansen sitter inte så hårt i midjan längre och framför allt så känner jag mig pigg och fräsch. Det var nog bra att sluta med redbull, cola och choklad ;-)

Ikväll har jag lovat Ossian att vi ska köpa pizza påvägen hem. DET kommer bli en prövning, men jag ska klara det. Killarna får fet, slemmig pizza och jag får god, lätt shake. *intala sig själv*

0 kommentarer: