torsdag 26 augusti 2010

Gräsänka

Husse jobbar sent ikväll. Klockan är över 21 nu och han har precis börjat åka hem från Sollentuna. Tar över en timme innan han är hemma.
Jag tycker inte om att somna ensam, men mina ögon svider och jag ska upp 05:20.

Sådana här kvällar har jag god lust att bära in Ossian & Oliver till min säng, sova nära och lukta dom i nacken. Haha, jag vet att det är lite knäppt men jag tycker fortfarande om det - dom luktar inte längre bebis men dom luktar såååå gott. Husse känner inte hur underbart dom luktar. Det är nog en mammagrej det där. Eller kanske bara en Johannah grej... Vad vet jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo, barnen luktar gott även om dom är stora

kan sitta långa stunder med 8-åringen o mysa o lukta på hans speciella doft

SÅ underbart att få dessa stunder!

/m

Anonym sa...

Jag tycker också att dottern luktar ljuvligt och hon är lika gammal som Ossian. Brukar sniffa i hennes mössa också och den luktar underbart tycker jag, min man tycker att det luktar mössa bara. Det är mog en mammagrej!