fredag 18 september 2009

Så fruktansvärt trött

Har sovit fyra timmar i natt, och inte ens sammanhängande utan med två uppvak. Jag känner mig som en påkörd katt. Det värsta är att Oliver i princip har slutat att sova på dagtid med (30min förmiddag och 30min eftermiddag) så chansen att få ta igen lite förlorad sömn under dagen är obefintlig. Jag har på tok för många beställningar just nu, kanske behöver lägga in ett beställningsstopp? För som det är nu får jag inte dygnets timmar att räcka till - det är inte hållbart att sitta uppe till småtimmarna och sy varje kväll. Jag får se hur jag gör.

1 kommentarer:

Madelene sa...

Beställningsstopp är välbehövligt ibland! Om inte för att få slippa känna pressen att man MÅSTE sy och MÅSTE få iväg beställningarna inom rimlig tid! Känner själv av det där lite nu. Har massvis med beställningar! Har 6 st motivbyxor att sy som tar lite tid. 6 mössor. minst 10 dregglisar och en dopklänning som MÅSTE göras innan den 10 oktober! Då känns 3 veckor helt plötsligt som 2 dagar inombords. Man stressar upp sig mer än behövligt med kanske, men man vet att det alltid kommer saker emellan som också MÅSTE göras.