måndag 14 september 2009

otippat vagnköp...

Jag har lagt ut våran singel Urban Jungle på blocket, jag gillar den inte! Tycker den är så otroligt låååååång! Dessutom gillar jag inte att det inte finns något ordentligt sittläge på Urban - muttrar även om det på våran dubbelvagn men finns ingen annan syskonvagn som jag skulle kunna tänka mig.

Hur som helst, om vi nu skulle sälja singel Urban så behöver vi en ny enkelvagn. Är bra att ha dom dagar man bara tar med ett av barnen, då Ossian vill gå eller kanske cykla. Dessutom behöver vi en vagn med fullt liggläge som Oliver kan ha som sovvagn på dagis i vår. Jag har personligen aldrig gillat Emmaljunga, tycker deras vagnar är så klumpiga, fula och omoderna. Men nu fick jag ett erbjudande att köpa en bekants gamla Cerox (05a) för tvåhundra kronor och då kunde inte ens jag hitta på någon ursäkt till att tacka nej. Så ja, jag är en nybliven Emmaljunga ägare... och det känns väldigt främmande...

1 kommentarer:

Madelene sa...

Jag vill ju ha en UJ!