lördag 26 september 2009

Jag gjorde vad jag kunde..

Glömde ju berätta! Igår när jag var på väg till stan kom det på en familj i Älvsjö. En mamma, en pappa och en bebis i Olivers ålder. Det stank sprit om föräldrarna, dom var ovårdade och skabbiga. Bebisen hade en sprucken läpp och en blå tira precis under ögat. bebisen skrek non stop från Älvsjö till Södra Station där dom gick av. Jag hade sån god lust att banka skiten ur dom och ta bebisen, men det får man inte göra. När dom gick av ringde jag polisen, dom hade en bil i närheten och skulle skicka dit den. Hoppas dom ger barnet till någon som förtjänar det och hoppas dom steriliserar föräldrarna...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra, sånt man inte alltid "vågar" göra fast det kan göra sån stor skillnad i ett litet barn liv! Starkt jobbat!