lördag 1 januari 2011

Tävling - Cliniderm

Som medlem i Buzzador har jag fått möjligheten att prova en helt ny hudvårdsserie, speciellt utvecklad för kvinnor i Norden. Cliniderm är resultatet av över 500 timmar i det Nordiska labbet, och efter att ha testat produkterna är jag själv mer än nöjd.


Under en veckas tid har jag själv använt produkterna morgon och kväll. Det första jag slogs av var att rengöringsprodukterna faktiskt inte torkar ut, vilket jag tycker är ett problem med andra produkter jag testat. Man brukar liksom känna sig stram, torr och "avhyvlad" i ansiktet - och vara beroende av massvis med mjukgörande.
Men så är det inte med Cliniderm, alla produkterna lämnar huden mjuk och behaglig. Dessutom upplever jag produkterna som väldigt dryga, första gången tog jag på tok för mycket - nu har jag lärt mig att endast en pumpning på flaskorna räcker!

Jag måste även skicka ännu mer Plus till Cliniderm för den mjuka och diskreta doften. Och att min hud numera känns som en babyrumpa. Jag kommer garanterat att fortsätta köpa Cliniderm i framtiden, äntligen känns det som jag hittat rätt i ansiktsproktsdjungeln! Vill du också testa? Alla produkter finns att köpa på Apoteken. Eller så kan du ta chansen att vinna ett eget presentkit här nedan;

TÄVLING!
Via Buzzador har jag fått äran att lotta ut fyra fina gåvoboxar från Cliniderm (värde ca 200kr/st)
Varje box innehåller;
- Active Protection Day Cream, 5ml
Dagcreme med antioxidanter som ett aktivt skydd mot skadliga fria radikaler. Förbättrar hudens fuktbarriär för att bättre stå emot yttre påfrestningar. Lämnar huden mjuk och len och med ny spänst. Med parfym. Passar normal hud.

- Age Delay Serum, 2ml
Dubbelverkande formula som ger omedelbart jämnare och slätare hy, samt ökad spänst och elasticitet över tiden. Serumet stärker hudbarriären och motverkar ålderstecken. För optimal effekt, använd dagligen under dag- nattcreme. Utan parfym. Passar normal till torr hud.

- Ultra Soft Cleansing Milk, 5ml
En lätt rengöringsmjölk som effektivt avlägsnar smuts och make up, samtidigt som den bevarar hudens fuktbarriär. Lämnar huden mjuk och len. Med parfym. Passar normal till torr hud.

- Barrier Repair, 5m
Extra rik formula som effektivt skyddar torr och stram hud.

- Optimal strenght Night Cream, 5ml
Stärkande nattcreme för normal till torr hud

- Ideal Balance Skin Tonic, 5ml
Uppfriskande och milt exfolierande ansiktsvatten för normal till torr hud.


Såhär går tävlingen till:
Surfa in på http://www.cliniderm.se/ och leta upp svaret till de tre nedanstående frågorna;

1. Vad gör det nordiska klimatet mot huden?
2. Vad visar studien som är gjord av Dr Izabela Buraczewska?
3. Vilken av Cliniderms produkter skulle du helst vilja testa?
Svaren på de tre frågorna mailar ni till mig; johannah.canavan@yahoo.se
I ämnesraden skriver ni; Clinidermtävling
I mailet ska ni även skriva er adress dit jag kan skicka den eventuella vinsten.

Dessutom ska ni skriva en kommetar till detta blogginlägg och motivera varför just ni ska vinna tävlingen.
Två moment alltså; Svaren på frågorna skickade till min mail + Motivering i kommentarsfältet till detta blogginlägg.

Tävlingen avslutas den 23 Januari. Länka gärna från er egna blogg/facbook till denna tävling. Lycka till!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Har mailat dig nyss!

Motivering:
Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Mvh//Malin

Anonym sa...

Hej! Svaren har jag mejlat dig.

Motivering:
Jag har väldigt mycket blandat hy vilket betyder att jag behöver flera produkter istället för en och det är inte lätt att köpa då jag har dåligt med ekonomin.
Jag har köpt många produkter men inte någon produkt har gett bra resultat. Istället för att slösa mina pengar på dåliga produkter så vill jag gärna testa om dessa produkter är något för mig. Eftersom jag har hört så mycket positiva saker om dessa produkter så kan de säkert förbättra min hy.

/Vicktoria C.

Karin sa...

Hej!
Jag är med och tävlar! Har mailat svaren.

Jag vill vinna för jag har skitsvårt att hitta produkter som passar mej. Har testat det mesta men aldrig hittat riktigt rätt. Har alltid en känsla av torrhet i hyn efter jag tvättat ansiktet. Har aldrig testat cliniderm så det vore skoj och se om det kan vara nåt för mej.

MVH
Karin

Martina sa...

Mailar dig med svaren in a second.

Motivation: Om du såg mitt ansikte just nu...så skulle du vara motiverad att kasta de här produkterna efter mig...suck...

Anonym sa...

vill vara med och tävla



/m

Linda w L2K sa...

Ett mail är skickat med svaren...

Som fyrbarnsmamma har man inte så mycket extra tid och absolut inte till att leta upp nya bättre produkter... Det vore super att vinna detta kit för att kunna lägga tiden på barnen istället för att leta rätt produkter. Vem vet, det här kan ju vara rätt produkt för mig!