lördag 29 januari 2011

Rättelse

Egentligen har jag ju haft barnen hemma sedan december, hann jobba en vecka innan det blev ett tvärt avslut på förskolan för barnen. Så ja, två och en halv vecka-snacket nedan stämmer ju föga.

Dagen har varit lugn. Jag håller fortfarande på att få ordning här hemma medans barnen stökar ner destå mer. Om en timme kommer Husse hem i allafall och då har han lovat mig exklusiv sytid. Har annordnat ett klädbyte med några andra sybloggare och jag måste bli klar med deras paket idag.

Solen skiner ute och jag skulle egentligen vilja gå ut en stund, men det hinns inte med idag.
Imorgon ska hela familjen åka till Haninge och titta på Arsenalmatchen på storbildstv på O´learys. Om barnen blir rastlösa har dom en bra lekhage precis utanför, så det blir perfekt. Husse får se sin älskade fotboll, och vi får umgås med honom.

1 kommentarer:

Martina sa...

Förstår att det är svårt att underhålla "rasa runt och leka med allt och ingenting-monster"...
Och två stycken också! :-)

När ska de börja på nya förskolan?