måndag 17 januari 2011

Måndag

Hade tänkt att åka till Familjecentralen idag men efter att ha sovit väldigt dåligt i natt och vaknat till massor med slask så beslutade jag att vi stannar hemma. Får se om vi ger oss ut i slaskfesten i eftermiddag men jag ska säga att det lockar inte det minsta - men barnen lär ju klättra på väggarna av att bara sitta inne hela dagen.

Under dagen ska jag få veta vilka avdelningar barnen kommer att hamna på i den nya förskolan, sen ska jag ringa dit och boka ett besök.
Jag har hört mig om på stan och förskolan verkar ha ett gott rykte, vilket känns bra.

Annars händer inte så mycket alls faktiskt. Friskis och Svettis har gratisvecka så jag planerar att träna några kvällar. Sen måste vi åka och handla till Olivers kalas på lördag, hans sista presenter ska inhandlas också.

Hoppas ni alla mår bra, och tack för allt stöd jag fått i samband med dagiskaoset.

0 kommentarer: