måndag 10 januari 2011

Ny start.

Nytt år. Ny start.
Från och med i dag, till slutet av februari jobbar jag i huvudstaden.
Fin byggnad. Härlig utsikt från MITT kontor.Trist att det bara sträcker sig över några veckor. Första dagen var lätt avklarad, då våra datorer ännu inte blivit levererade satt vi helt ärligt och fikade i sex timmar. Nu har vi i alla fall lärt känna varandra ganska bra ;-)


I Det vita huset jobbar jag


Här är utsikten jag har när jag sitter vid mitt skrivbord. Kunde ha varit värre.

Hoppas nu bara att dom inte planerar några bombattentat mot centralstationen för då lär väl vi dras med också. Och ja, jag är lite nojjig över självmordsbombare. Förrut oroade jag mig bara när vi var i England, speciellt på flygplatsen. Men nu känns det ju inte helt tryggt att knata runt i Sverige ens. Vart är världen på väg? Läskigt!

0 kommentarer: