lördag 1 januari 2011

Drömmar och Förhoppningar inför 2011

Jag hoppas att 2011 blir året då jag;

- Hittar ett roligt jobb och med hjälp av mig kurator lyckas stanna kvar. (Endel av min sjukdom är att jag lätt ledsnar på saker, och därför har svårt att motivera mig att stå ut med vardagliga saker såsom jobb, skola, hushållsarbete etc)
- Når min målvikt. Efter julen har jag gått upp ett par kilo men ännu en gång sadlar jag om. Nu tänker jag vinna över övervikten en gång för alla!
- Firar Andrews 40års dag med en jättstor överraskning. Hoppas så många som möjligt vill bidra så detta kan bli möjligt!
- Inte flyttar. Vi tenderar ju att göra det en gång om året, eftersom jag ledsnar. Men för första gången någonsin känner jag mig hemma. Här vill jag leva.
- Drömmer om en 3a. Jag har ju hela tiden sagt att vi absolut är nöjda med två barn, men längtan har faktiskt kommit smygandes hos både mig och Andrew. Just nu är det ekonomin som sätter käppar i hjulet. Men drömma får man väl!
- Skaffar träningskort på Friskis & Svettis. Väntar bara på att de ska öppna i sina nya lokaler här i stan.
- Hittar en lösning på dagisproblematiken

0 kommentarer: