onsdag 29 september 2010

Underbara tofflor till dagis!


Halkade in på en helt underbar webshop idag (http://www.toffelhjalten.se/)
Dom har helt fantastiskt fina lädertofflor för inomhusbruk och jag var tvungen att klicka hem några par på direkt. Perfekt att ha på dagis ju! Under september är tofflorna lite billigare med, så passa på!

Jag valde de här coola tofflorna med Storbrittaniens flagga på till Ossian. (Tänk förresten vad knasigt det är att min lille snart 3årige som har fötter stora som en 4-5åring. Han står stadigt på jorden och har alltid gjort!)

Jag tänkte först ta ett par tofflor med traktorer på till Oliver, men valde i sista sekund dessa med stjärnor - för jag ÄLSKAR sjärnor. Oliver hade förmodligen föredragit traktorer men ibland är mamman lite ego ;-)



Och sen valde jag ytterligare ett par, som är lite hemligt. Berättar mer sen!!!


Jag kommer självklart berätta mer om kvaliteét och så när jag fått hem dom!

0 kommentarer: