torsdag 30 september 2010

Dagiskläder

Ossian växer så det knakar och mamman hinner inte sy så mycket som hon skulle vilja, så ibland får vi lov att göra som vanligt folk; Köpa kläder.

Blev småkär i den här tröjan med matchande tights som just nu säljs billigare på Signerat.se
Dom ska Ossian få mysa runt i på dagis.


Förresten har jag fått börja sälja Pumpalot just på Signerat. Känns verkligen så kul, det är relativt svårt att få sälja där och man måste ha något speciellt för att bli godkänd. Jag har ansökt några gånger tidigare men fått avslag, men nu, med hjälp av "Håll-i-Bandet" får jag också vara med!

Jag är förövrigt hemma från skolan idag med feber. Inte skyhög men nog så att jag har ont i kroppen och känner mig sänkt. Hoppas verkligen jag är frisk tills på lördag för då blir det 50års fest för mamma :-)

Ossian är så himla rolig förresten, när vi pratar om mormors fest så skiner han upp som en liten sol. Han ser verkligen framemot det. Igår frågade jag om han tänkte dansa på mormors fest, då svarade han "ja, jag ska skaka rumpan när jag dansar" :-D

0 kommentarer: