fredag 3 september 2010

Henry

Kände mig inte frisk i morse så jag var hemma. Och jag har mått så himla konstigt hela dagen, ena stunden mår jag bra andra känner jag mig febrig och matt.

Vi tog en prommis i höstsolen på förmiddagen. Ner till Fredsgatan för att kika på kattunge. Vi blev förälskade i en liten grå/vit pälsboll och tingade honom. Den 3dje oktober får vi hämta honom, men vi kommer hälsa på honom en gång i veckan fram tills dess.

Han ska heta Henry (med engelskt uttal)


Resten av dagen var vi hemma, busade, myste och bara var. Husse lagade en riktigt god middag; renskavsgryta med kantareller och potatismos, mumma!

På kvällen har husse tittat på fotboll och jag har klippt ut en massa tyg som ska bli kläder till nästa helgs marknad. Nu ser jag i kors och ska stupa i säng.

0 kommentarer: