lördag 22 maj 2010

Idag vill jag inte vara med!

Oliver är riktigt sjuk, ovanligt va? Han är ynklig, svag och vill bara ligga och titta på omvärlden med matta ögon.
Ossian däremot är pigg som en mört och tycker lillebror är förbannat tråkig, så då passar han på att vara en riktig liten satunge mot honom. Banka, slå, knuffa, ta nappen, skrika på etc. är bara några av sakerna har "roar" sig med.
Jag skulle behöva sitta med Oliver i knät hela dagen och bara ta hand om honom, samtidigt som jag skulle behöva leka många vilda lekar med Ossian och i samma stund behöver jag städa här hemma för vi får gäster ikväll.. Jag räcker inte till. En barnfrihelg skulle sitta fint just nu.

1 kommentarer:

Madelene sa...

Sätt vilddjuret på tåget hit :0D Har ett till vilddjur här som skulle behöva ha en vilddjurskompis att roa sig med! :0D