torsdag 27 maj 2010

Fixardag

Idag har jag varit inne hela dagen och haft ångest för att jag inte kunnat sitta ute i solen. Men jag fick väldigt mycket gjort här hemma istället. Har möblerat om lite, städat, sytt beställningar, tvättat all våran tvätt och vikt in i garderoben. Snart kommer Husse med barnen och hämtar upp mig, vi ska äta middag på vedugnspizzerian idag. Mumma!

Imorgon ska jag jobba från morgon till kväll och sen är det äntligen lördag! Längtar!

Först på morgonen kommer Sandra med sina små pojkar hit. Vi ska gå på Ösmo Marknaden tillsammans. På eftermiddagen kommer Marie och Peter som jag berättade om igår, och dom blir kvar i stan till söndag, så vi har planerat in en hamnpromenad. Ska bli riktigt mysigt!

Idag skulle jag ha gått på premiären av sex and the city 2 med Sandra, men det sket sig med barnvakt för hennes del. Hoppas på att kunna se den väldigt snart iaf.

0 kommentarer: