tisdag 11 maj 2010

Alla får vi göra som vi vill!

Du får gärna tycka att vårat kök är fult, det är helt okej eftersom det inte är du som ska bo här och absolut inte komma hit och hälsa på heller. Personligen skulle jag inte lägga ner flera tusentals kronor på ett kök som är lika stelt och opersonligt som det du valt. Men det är ju bara jag, och det är ju det som är så himla bra; Att alla får välja precis själva hur man vill ha det!

Jag har slutat skriva dumma saker om dig för länge sen och jag vore tacksam om du också kunde lämna mig ifred nu. Jag vill inte ha med dig att göra. Tack.

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag missar nog alla dumma kommentarer som skrivs till dig.. men om man nu tycker att köket är fult så kan man ju hålla det för sig själv.

Själv tycker jag det var jättefint.. dock var jag stressad igårkväll så jag hann inte kommentera det. Visade t.o.m. upp det för min sambo :-)

Johannah sa...

Anna, hon skriver inte här utan i sin egen blogg...

Linda w L2K sa...

Ja du... Det viktiga är att ni är nöjda! Och se det från den ljusa sidan. Om du tröttnar om ett par månader är det bara att skaffa ny dekor!! ;o)