onsdag 12 maj 2010

Dumma sol!

Vi behöver få upp rullgardiner snarast så imorgon när Husse jobbar halvdag får det bli hans mission, jag tycker faktiskt inte det är roligt att gå upp 05 varje dag med griniga barn som blivit väckta av solen och inte kan somna om!

Idag ska jag jobba klockan 08, och innan dess ska jag hinna diska, fixa i ordning mig och barnen samt få iväg dom till dagis.
Klockan 14:30 ska dom hämtas igen och då ska AnnMarie följa med för ett sista inskolningspass, nästa vecka blir hon ensam med barnen om jag får kvällspass på jobbet.

Sen blir det långledigt för mig och barnen, Husse har tyvärr oturen att jobba ända tills lördag eftermiddag. Är inte helt säker på vad vi ska fördriva dagarna med, i morgon ska vi iaf. leka med Folke och Tyra som bor tvärs över gatan. På lördag blir det eventuellt en tripp till VH och mys med Wilda Fisen (ja, det är hennes föräldrar som kallar henne så, egentligen heter hon ju såklart bara Wilda).

Adios!

1 kommentarer:

Monica sa...

Fast nu får du banne mig gå och tvätta munnen med tvål!! Man säger aldrig, ALDRIG dumma till solen!! :-)