tisdag 8 juni 2010

Vinn fyra söta plastlådor!

Tillsammans med en av mina favoritbutiker


har jag nu fått chansen att lotta ut fyra små plastlådor med lock, perfekta till sommarens utlykter eller som förvaring i barnrummet.
Setet innehåller 4 st runda lådor av plast, med tillhörande lock. Alla lock har olika skogsmotiv: bambi, igelkott, fågel och svampar. Storlekar på burkar: 12 x 5cm, 10 x 5cm, 9 x 4cm, 7 x 3cm. Går att diska på övre avdelningen i diskmaskinen, bör ej användas i micro.



Allt du behöver göra för att vara med i utlottningen är att lämna en kommentar på detta inlägg.

För två lotter; Om du vill ha dubbla chanser att vinna ska du dessutom länka till denna tävling från din blogg. Du får gärna låna bilden i detta inlägg.

För tre lotter; Om du vill ha tre lotter krävs det förutom ovanstående att du även går med i facebookgruppen Älskling & Jag.


Glöm inte att skriva i din kommentar hur många lotter du har rätt till. Om du har länkat vill vi även att du skriver adressen till inlägget.


Den lycklige vinnaren dras den 20 juni. Lycka till!

13 kommentarer:

erika sa...

hej hej jag har länkat till min blogg samt lagt upp på min facebook infå om tävlingen o så gillar jag älskaling o jag=) så de blir väl tre lotter???? kraaaaaam

Mirrezz sa...

åhh vad söta!

är med på två lotter!

Paula sa...

vilka fina burkar, den här chansen får jag inte missa.
Har tyvärr bara en lott.
allenp@glocalnet.net

Myssel sa...

Jättegärna en lott till mig! Så otroligt söta lådor!

Anonym sa...

Vilka söta -självklart vill jag vara med =)

aina_persson@hotmail.com

rino sa...

söta! en lott tack:-)

joponen sa...

Söta lådor!

Jag är med på tre lotter!! :)

Anki sa...

Åh vad fina! Jag tar gärna två lotter, länkar i sidmenyn på min blogg.

Wimsan Mari sa...

åh, så himla söta burkar. Vill gärna vara med och tävla om dem.
Är själv ett riktigt burkfreak, för det kan man aldrig få för många av.
Jag lägger upp bilden på min blogg och länkar till din tävling.
Nu är det bara att hålla tummarna ... för mina två lotter
/ Wimsan Mari

KRUMELEJ sa...

Jag är gärna med och tävlar (en lott). Ha en bra helg!

fante sa...

Jag är också gärna med och tävlar :-)

(En lott.)

Linda sa...

hej, jag vill gärna vara med i tävlingen :) Jag länkar i högerspalten på min blogg (hoppas det är ok) och jag har gått med i facebookgruppen
3 lotter väl?

Anonym sa...

ingen blogg o vägrar facebook men hoppas ändå på turen att få finna fina brukar till dotras alla pinaler!

/m