lördag 12 juni 2010

Då var det höst igen då!


Kändes verkligen som höst idag. Gick fram och tillbaka till ICA med ett kort stopp i lekparken. Ungarna ville inte leka speciellt länge pga. den kraftiga vinden.

Jag fick jätte ont i öronen (som jag alltid får när det är kallt eller blåser. Tror det är kopplat till att jag var typiskt öronbarn när jag var liten. Får sy en rosa stjärnmössa till mig själv tror jag bestämt!) och barnen skrek för det var svårt att andas när det blev motvind.

Vi blir nog hemma resten av dagen.


Mössa och regnoverall behövdes idag! Tur att jag fyndade en regnoverall för ynka 99kr igår. Funderar skarpt på att köpa fler i olika storlekar för framtida bruk. För det är verkligen ett barnsligt lågt pris. Den är inte fodrad heller så det passar perfekt på sommaren.
Köptes i en lokalbutik i Nynäshamn som heter Kläd Etta.

0 kommentarer: