måndag 14 juni 2010

När bitarna faller på plats!

Chattade med en vän på facebook igår. Hon tipsade mig om att ringa till kommunens bemanningscentrum och se om dom har några lediga tjänster. Hon servade mig tom. med telefonnumret.

Klockan 08:00 ringde jag. Och ja, dom skulle ha gruppintervjuer kl 10 till några lediga tjänster. Jag var välkommen dit om jag hann.
Stressade fram jobbintyg, betyg och skyndade dit.

Vi var 10st på intervjun, 7st blev erbjudna jobb direkt. Jag var en av dom. Så klockan 12.00 skrev jag på anställningsintyg.

Ska vikariera på ett gruppboende i sommar. I höst kan det bli vik. på dagis.
Det bästa är att jobbet kan kombineras med min tjänst på Willys. Perfekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!

/m

Anonym sa...

Härligt, kul för dig!!
Du ser att allt löser sig tillslut.

/Lilla K