torsdag 17 juni 2010

Sola inomhus?!

Vet ni vad jag tycker är konstigt? Folk som sitter framför datorn i detta fina väder och uppdaterar sina facebook statusar med info om hur fint väder dom har, hur skönt det är och hur mycket dom njuter av solen som är framme...
Har alla utom jag dator utomhus eller? För man kan väl inte njuta av sommaren, värmen och solen inomhus?

Jag önskar jag kunde njuta av solen idag men här hemma måste det städas. Kanske hinner jag med en glass i solen på väg till jobbet?

2 kommentarer:

Ida sa...

jag uppdaterar min status på facebook via mobilen om jag är ute. Många gånger när jag är inne oxå för den delen. Har för tillfället ingen bärbar dator så att ta till mobilen är så smidigt för mig. Men som sagt, tror de flesta som uppdaterar när de sitter i solen gör det via mobil! ;) hoppas ni får en fin dag i stan på lördag. Själva har vi dop då, så det blir inte en sekund ägnad åt kronprinsessan!

Anna sa...

Jag har en bärbar dator.. men tyvärr så regnar det här :P