tisdag 7 december 2010

Nu är det jul...

...här i min blogg!

Kände för att julpynta bloggen lite, vad tycker ni? Gjorde en ny header med foton med, störde mig något så fruktansvärt på den gamla där pojkarna hade napp i munnen på var och varannan bild. Det är inte sött med napp!!

Annars rullar livet på. Jag har fått ökad dos på medicinen och det känns redan betydligt bättre. Utredningen man gjort är även klar och jag har numera en diagnos. Känner mig inte riktigt bekväm med att skriva öppet om det här, ni som vill får fråga mig istället. Jag har haft så många trista kommentarer här ang. min sjukskrivning att jag helt enkelt inte känner att jag kan skriva öppet om den längre.

Pojkarna pottränas förfullt och måste nästan erkänna att lillebror gått i kapp storebror med stormsteg. Ossian har blivit väldigt bekväm, man måste tjata på honom om att kissa/bajsa hela tiden - han säger inte till själv.
Oliver däremot gör nästan aldrig på sig, han berättar innan. Så himla duktig, han är ju inte ens två år än!

Adios!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mycket fin sidan har blivit
krya på dig

använd dig av "äggklockan" för att slippa tjata på grabbarna vid toabesök
ställ klockan på ca 30-40 min i stöten (ja ni vet ju själva hur länge det behövs mellan besöken) o när klockan ringer går man på dass
o sakta men säkert kan man utöka tiden

/m

Johannah sa...

Tack M <¨3
xska absolut testa äggklocka, smart!

Linda w L2K sa...

Jättefint!

Och vad skönt att du fått en diagnos även om det kanske känns jobbigt i början. Det kommer säkert komma en massa positivt ur det så småningom!!!

Och visst är det kul att se hur dom små syskonen växer ikapp dom stora!?