lördag 4 december 2010

Dag 4 - Min man

Den 23 Februari 2007 gifte jag mig med mina drömmars pris. Andrew kanske inte var ett självklart val från början, (han kunde ju gärna ha varit några centimeter längre så jag slapp huka mig på alla bröllopsfoton!!) men när jag väl lärde känna honom föll jag pladask.

Andrew har ett stort hjärta och värnar om dom han håller kär. Dessutom har han den knasigaste humorn i världen - ett liv med honom blir aldrig tråkigt!
Han har stöttat mig genom eld och vatten, han har återgett mig livsglädjen som mitt ex stal från mig. För det är jag honom evigt tacksam.
En glad Andrew på svärmors 50årsfest. Oktober 2010
Andrew är född och uppvuxen i England, men har under sin uppväxt även bott i Nya Zeeland. Hans föräldrar är fortfarande gifta och han har två yngre systrar. Sen 1993 har han bott i Sverige. Han träffade en svenska när han jobbade säsong i Grekland och flyttade till slut med henne hit. Sen dess har han blivit kvar och verkar inte ha några planer på att flytta tillbaka till England.


Jag och Andrew påväg till en Arsenal-match i England. December 2009

Min man är ett stort Arsenal-fan och missar sällan en match på tv:n. Han är även en mycket skicklig kock och är väldigt intresserad av historia och då främst Andra Världskriget.
Han jobbar som säljare i en byggvarubutik.


Andrew och Oliver på Cypern, Maj 2009

Andrew hade länge längtat efter egna barn när vi träffades, det märks tydligt på honom för han uppskattar verkligen varje minut tillsammans med barnen. Han har ett tålamod jag avundas, kan leka med dom i timmar och ligga vaken o titta på dem när dom sover. Han har alltid varit hundra procent delaktig i barnen, vill följa med på varenda föräldramöte och byta lika många blöjor som mig. Han är en riktigt bra pappa. Kanske lite FÖR snäll ibland...

Ännu en bild från vår underbara resa till Cypern, 2009

Det som känns så rätt med Andrew är att jag faktiskt kan tänka mig att leva hela livet med honom, för det är väl ändå vad kärlek handlar om; Att hitta någon som man kan stå ut med hela livet. Jag älskar honom mer än vad ord kan beskriva.
Andrew och en butten Ossian på Kolmården, sommaren 2009

0 kommentarer: