torsdag 2 december 2010

Dag två - Min första kärlek


Det känns lite halv konstigt att skriva just om min första kärlek eftersom att hans fru läser min blogg, jaja det var gamla tider och inget som påverkar något idag får jag hoppas :-)

Min första kärlek är någon jag kände under hela min uppväxt. Våra föräldrar umgicks och därför träffades vi även en hel del. Dessutom gick vi i samma skola, och lite senare även i samma klass.

På högstadiet blev vi tillsammans och det var verkligen en typisk ungdomsförälskelse; stormig, invensiv och känslosam.

Då vi hade väldigt olika åsikter angående hans rökning fick kärlekshistorien snart ett abrupt slut. Men vi kunde nog inte riktigt släppa taget om varandra helt utan det var alltid pirrigt och spänt mellan oss de sista åren i skolan.

Fast så kanske det är; Att ens första kärlek alltid har en speciell plats i ens hjärta, oavsett vad som händer. Alla fotografier från den tiden ligger nere i källaren så tyvärr kan jag inte bjuda på någon bra idag.

0 kommentarer: