tisdag 9 februari 2010

Svenssondrömmar

På måndag ska vi titta på en ny bostad. Det är en hyresrätt igen, vi är för fattiga för att kunna köpa något eget än. Men denna hyresrätt är så mycket mer än bara en sunkig lägnhet. Det är en radhuslägenhet! Ni som känt mig ett tag vet hur vi bodde i Gustavsberg, denna är nästan precis lika! Det är alltså övervåningen på ett radhus, med egen ingång därnere. Den är 13kvm större än lägenheten vi har nu. Jag var där och kikade en snabbis utanför idag efter att jag lämnat Ossian på dagis, och jag blev förälskad! Det är en hörnlägenhet, men grillplats precis utanför. Det finns en stor och jätte fin lekplats precis runt hörnet och allt var tyst, lugnt och fridfullt. Där vill jag bo!

Det är 20min promenad från barnens förskola med, så det är inte illa pinkatjämfört med hur långt vi har nu! Hoppas verkligen att vi får den!


2 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Ser jättemysigt ut! Men hoppas fortfarande att du kommer på att Ösmo är bättre. ;o)

Anna sa...

Vi har oxå bott i likndande lägenheter å störtgillar det.. egen ingång å allt :)