onsdag 17 februari 2010

Ossian älskar mamma!

Idag börjar jag jobba sju och gick hemifrån klockan fem. Hela familjen sov. Men ossian vaknade till någon gång runt tio i fem, han kom ut i hallen och jag följde honom tillbaka till sängen och bäddar ner honom. Då tittar han på mig med sina stora runda ögon och säger att han älskar mig. Tack för en underbar start på dagen älsklingen! Idag slutar jag jobba klockan tre och kommer äntligen få ett par timmar tillsammans med mina tre favorit pojkar! Vi ska titta på radhuslägenheten, det blev aldrig av i måndags. Om vi tycker om den så är den vår, vi har stått längst i kön av dom som visat intresse! Så håll alla tummar ni har för att den är fin. Nä, nu ska jag göra som resten av människorna på första tåget mot stan: slumra!

1 kommentarer:

Erika sa...

Härlig start på dagen :-)Håller tummar och tår att den är fin. Var själv och kikade på radhus i går och funderar starkt på att byta villan mot ett litet radhus. Vilka fina bilder på Ossian.

Kram