måndag 15 juni 2009

vaknat på helt fel sida...

skulle inte ha gått upp i morse, precis allt har gått rakt åt skogen idag.
Oliver och jag försov oss till att börja med, så jag har varit stressad ända sen jag öppnade mina blå...
Oliver har ont i magen och gnäller konstant. Jätte synd om honom såklart med sjukt jobbigt att ha ett oändligt gnäll i bakgrunden vart man än går. Fick ett inte allt för trevligt mail som jag inte ens orkar berätta om. Hinner varken duscha eller äta, slänger på oss kläderna och precis då kommer Oliver på att han är VRÅLhungrig.. Gallskrik hela vägen till tåget där jag inser att jag glömt plånboken hemma, jaja jag får väl lösa ut en sms biljett, kostar 60 hutlösa kronor med vad gör man inte... Precis när jag fått bekräftelse smset från SL inser jag att det inte alls går något tåg 09.45 som vanligt, nej för nu är det helt plötsligt sommartidtabell... Nästa tåg går om en halvtimme och då kommer vi jätte sent till mötet så jag bestämmer mig för att gå hem igen. Oliver gallskriker av hunger, regnet öser ner och jag springer hem med en trasig barnvagn (som vi skulle ha lämnat in på babyland. gick sönder på planet från cypern).
blä blä blä för idag-...

1 kommentarer:

Monica sa...

Där fick du för att du tog sovmorgon igår! ;-)