måndag 15 juni 2009

sneakpeak...

Självklart blev det motgångar även senare under dagen. När Husse kom till IKEA visade det sig att både påslakanet och mattan jag skrev om tidigare var slut. Han kom hem med en annan matta istället, en sån där med bilvägar som man kan leka på. Kanske inte direkt i min smak (får flashbacks från 90talet) men ibland får jag faktiskt lov att bita mig i tungan och låta Husse bestämma något också. Dessutom kommer Ossian förmodligen att älska den.

Vi bestämde oss i sista sekund för att köpa en vit MALM sängstomme istället, den är finare. Men så visade det sig att den var helt sprucken när vi skulle skruva ihop den, trots att kartongen var hel och fin. Måste ha gått sönder i produktionen. Så vi får lov att byta den på onsdag påvägen till Dalarna.

Därför kan ni bara få se en liten del av rummet nu, det är som sagt inte klart än. Gardinerna har inte ens kommit upp än...




































Näe, nu går jag och lägger mig och hoppas på bättre lycka imorgon.

Godnatt!

1 kommentarer:

Sara sa...

Åh, vår MALM sängstomme var också sprucken när vi köpte den! Det var ett stort hål på en sida! Men det blev bytt så det var ju tur.

Kul att inreda barnrum! Själva så ska vi flytta till en större lägenhet om 1,5 månader så jag ligger också i startgroparna för att inreda barnrum! :-) Vi funderar också på att måla på väggen. Bilen blev jättesnygg!