onsdag 24 juni 2009

Härmar kusinen med en tråklista

I brist på annat att skriva:

OM DIG
Namn - Johannah
Bor - I världens ände
Syskon -2 halvor och 6 plastiga
Ålder - fyller 26 i september
Ögonfärg - Blå
Längd - 177
Sko storlek - 40-41
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Jungfru
Hårfärg- mörk blond
Födelseort - Sös, Stockholm

DAGENS..
Låt - The wheels on the bus (sjungt med ossian hela morgonen)
Saknad - Morfar
Kläder - svarta leggings, vit och svart randig tunika
Smink - Inget alls
Underkläder - mina egna
Mat - Pucko och kavring än så länge
Köp - Pucko
Göra sen - Sy
Godis - nopp, försöker sluta
Pinsamaste - Dagen har ju precis börjat?

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -Nej!
Tycker du om godis - för mycket
Äter du oftast nyttig mat - Nja, vi försöker. varannan dag kanske!
Tycker du att du själv är söt/snygg - ibland
Du ger mycket komplimanger till andra - Ja det gör jag nog
Är du nöjd med ditt förnamn - Det duger
Du tycker att du själv är smart - inte direkt
Vad är det sämsta hos dig - kan vara en riktig bitch
Vad är det bästa hos dig - jag är en bra mamma
Har du bra självförtroende - Går väl i vågor
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn- för många
Du tycker om att vara med tjejer - ??? vad e det för en fråga???
Känner du dina grannar - nej
Gillar du skolan - sådär
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - spelade blockflöjt men mamma ljög i hop en historia så jag slutade
Sporter/aktiviteter går du i -har alltid varit engagerad i handboll men inte just nu
Har du några tatueringar - fem stycken, ångrar fyra av dom
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Ett par
Tycker du om djur - Ja de flesta

BRUKAR DU...
Sova - Ja men för lite
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - aldrig ens testat
Snusa - skulle aldrig falla mig in
Skada dig - Jaadå, jag är världens klumpigaste människa (delad första plats med emma)
Lita på folk - tyvärr, är lite väl blåögd ibland
Skada dig med flit - Nej
Drömma mardrömmar - ja när andy inte är hemma
Gå i skolan - Nej
Gå i kyrkan - om jag måste
Ljuga - ibland
Vilja dö - Nej

NÄR...
Åt du senast - för två timmar sen
Läste du ut en bok senast - I cypern, så för någon månad sen
Köpte du något senast - För en timme sen
Vad? - Pucko har jag ju sagt!
Svor du senast - minns inte
Sjöng du senast - I morse med ossian "the wheels on the bus"
Klagade du senast - i morse för jag hade sån huvudvärk
Klantade du dig senast - minns inte

HAR DU...
För många vänner - Nej
Förföljelsemani - Nope.
Någon annan psykisk sjukdom? - Lite deppig då och då
Skadat någon? - Inte vad jag vet.
Färgat håret - Ja typ jämt sen jag var 13
Några piercnings - nej, spolade ner alla i toaletten på min 20års fest.
Några tatueringar - 5st
Egen dator - Delar med husse
Gjort bort dig rejält -Måååånga gånger!

ÄR DU...
Snäll - För det mesta
Snygg - Jag var snygg en gång i tiden
Söt - när jag känner för det
Kort - Nej
Klantig - Men ja! Känns som upprepning här...

0 kommentarer: